CYTAT(RDI @ 18.10.2013 | 8:49:35)
Witam,
integracja Youtuba została nam obiecana przez producenta oprogramowania jednak wycofał się z tego po jakimś czasie. Przykro nam z tego powodu, nie mieliśmy na to wpływu.
Przyczynę okresowych przycięć kanałów doskonale znamy i gwarantujemy, że za tydzień ostatecznie się z tym uporamy (choć przyznam, że zdarzają się one dość rzadko).
Oferta jest na pewno atrakcyjna. Świadczy o tym fakt, że do RDI przechodzi już wiele klientów UPC !
Drobne problemy jakościowe na pewno zostaną rozwiązane. Usługa telewizji jest dla nas bardzo ważna i przykładamy najwięcej uwagi do jej rozwoju i rozwiązywaniu pojawiających problemów.
Rozumiem frustrację jednak dyskwalifikuje Pan wszystkie usługi RDI. Proszę napisać coś o internecie i np. wkleić wyniki z speedtest.net Gwarantuje, że będą więcej niż zadowalające…
Pozdrawiam
Michał
Odpowiedź:
1.YOUTUBE- Proszę Pana, nie bardzo wiem co ma oznaczać "mieliśmy obiecane".
Wy jako RDI umieściliście w ofercie taką usługę i przez prawie rok czasu zapewnialiście że usługa będzie uruchomiona.
Więc co klienta waszej firmy obchodzą wasze wewnętrzne działania?
Czy Pan jak by poszedł kupić cały chleb do piekarni i za którego by Pan zapłacił
a dostał 3/4 bochenka i usłyszał że piekarz obiecał cały ale się z tego wycofał to jaka była by Pańska reakcja ?
Czy w tym układzie mam prawo w każdej chwili odstąpić od umowy za nie dotrzymanie jej warunków?
Bo z tego co Pan pisze nie można juz w żaden sposób liczyć że dotrzymacie warunków zawartych w ofercie.
2.OKRESOWE PRZYCIĘCIA- mimo kolejnych Pana zapewnień (cyt. przyczynę okresowych przycięć kanałów doskonale znamy i gwarantujemy, że za tydzień ostatecznie się z tym uporamy) nic w tym kierunku się nie zmieniło.
Telewizja zawiesza się, catch-up który widzę że jest w ofercie na Państwa stronie ,faktycznie jest fajną funkcją gdyby nie to że nie ma programu-filmu
który by nie przerywał i klatkował to zresztą dzieje się nie tylko w catch-upie ale również podczas codziennego oglądania telewizji.
3.REKLAMA-jak ma to pomóc mi i innym odbiorcom ,że jak Pan twierdzi macie więcej klientów?
4.ZAPEWNIENIE i ROZWÓJ- mam nadzieje że nie są to kolejne słowa rzucane na wiatr i faktycznie poprawicie i będziecie poprawiać usługę telewizyjną.
5.INTERNET- czy uważa Pan że jeśli ktoś jest Waszym klientem posiadającym usługi na jednym kablu (internet i TV) to będzie Was chwalił że internet zawiesza się rzadziej niż telewizja?
A jeśli już chce Pan żebym chwali prędkość internetu to co mi po niej jak chociażby w ten weekend dwukrotnie musiałem restartować router z powodu braku dostępu (i nie z winy routera bo sygnał z routera był ,a od dostawcy do routera juz nie).
Podsumowując nie wyolbrzymiam tego co napisałem w tym poście aby w ten sposób próbować zdyskredytować Waszą firme, ponieważ nie to jest moim zamiarem.
Chcę tylko żebyście świadczyli usługi za które otrzymujecie pieniądze ,a które to zapewniają Wam utrzymanie.
Bo wydaje mi się że jeżeli płacimy za coś to chcemy dostawać w zamian towar zgodny z opisem i zapewnieniem sprzedawcy.