Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakich aparatów cyfrowych używacie?
Forum mieszkańców Oleśnicy > Technika > Multimedia > Galeria | Fotografia
dr.Killer
Jestem bardzo ciekawy jakich aparatów cyfrowych używacie

Ja powiem że jestem bardzo świeżym fotografem ale z wysokimi ambicjami wink2.gif . Mój aparacik to SONY DSC-S90 w tej chwili po tuningu z osłoną obiektywu z Minolty Z1 shock1.gif z filtrem Selco 52mm UV i Polaryzacyjnym, dzięki temu, nie pozorny kompakt nabrał bardziej profesjonalnego charakteru w00t.gif , no ale wiadomo że to ma robić dobrze zdjęcia a nie wyglądać, ale jestem z tego znany że zawsze muszę czymś zaskoczyć, biggrin.gif jak było to widać parę lat temu jak zamieszania narobiłem czarnym malcem na mieście. w00t.gif

W galerii zamieściłem parę fotek nie są rewelacyjne zwłaszcza że te z kjs były robione po tym jak przyjechałem na impre z aparatem prosto ze sklepu i na miejscu się uczyłem to obsługiwać go biggrin.gif

Mam jeszcze trochę fotek z obwodnicy w dąbrowie i tuningowiska jak chcecie to wrzucę, więcej nie mam bo sporo mi poszło .... po problemach z dyskiem shock1.gif diablo.gif
Raf
Ja używam nieco starego już Canona PowerShot A60.
Obecnie coś mi się nim psuje (szumy na LCD i matrycy - jeśli w niego popukam to mija - coś gdzieś nie styka) i muszę go oddać do naprawy i niedługo kupić coś nowego. Nie chciałbym kolejny raz kupować "kompaktu", za dużo napatrzyłem się na cyfrowe lustrzanki i wszystkie ich dobrodziejstwa. Chciałbym coś takiego właśnie.
Luk3
Raf: Wiesz co kupujemy wink.gif
Raf
Tak. Nikona D70 albo D50.
mozol
Ja uzwam Nikona D50 (Lustrzanka cyfrowa) Nie ma porowanania co do kompaktu cyfrowego ktory mialem oprzednio.
Do nikosia mam troche gratow, pare filtrow, osłonke przeciwsloneczna lampe zewnetrzna, obiektywy M42 i inne dobrodzejstwa techniczne smile.gif Tym wlasnie obecnie foce wink.gif
Japan
Panasonic FZ20 , mój nowy nabytek tongue.gif wprawdzie jeste początkującym. ... jak myślicie dobry jest ??
SebasTTan