PROBLEMY z RDI |
PROBLEMY z RDI |
18.05.2015 | 18:43:41
Post
#1
|
|
Początkujący Grupa: Użytkownicy Postów: 1 Dołączył: 18.05.2015 Użytkownik nr: 16 773 |
Witajcie, czy w ostatnich dniach również ma/miał ciągłe problemy z dostępem do usługi internetu od lokalnego operatora RDI?
Czy komuś udało się rozwiązać problem i może się podzielić uwagami? Osobiście napotkałem na ogromną ścianę biznesowej biurokracji i niekompetencji ludzkiej. Nie da się ukryć, że podejście pracowników do klienta staje nieco irytujące. Nie mogę doprosić się rozwiązania problemu i ponad to usługodawca nie potrafi we własnym gronie pracowników ustalić przyczyny wadliwego działania czego ostatecznie nie jest w stanie lub nie chce się przekazać klientowi.... Z góry dziękuję za wszelkie info.... |
|
|
19.05.2015 | 17:45:24
Post
#2
|
|
Zaawansowany Grupa: Użytkownicy Postów: 318 Dołączył: 25.10.2004 Skąd: Oleśnica Użytkownik nr: 230 |
Witajcie, czy w ostatnich dniach również ma/miał ciągłe problemy z dostępem do usługi internetu od lokalnego operatora RDI? Czy komuś udało się rozwiązać problem i może się podzielić uwagami? Osobiście napotkałem na ogromną ścianę biznesowej biurokracji i niekompetencji ludzkiej. Nie da się ukryć, że podejście pracowników do klienta staje nieco irytujące. Nie mogę doprosić się rozwiązania problemu i ponad to usługodawca nie potrafi we własnym gronie pracowników ustalić przyczyny wadliwego działania czego ostatecznie nie jest w stanie lub nie chce się przekazać klientowi.... Z góry dziękuję za wszelkie info.... RDI to już nie lokalny operator. Od pewnego czasu RDI jest włatnością poznańskiej firmy. Dzwoniąc na numer RDI przekierowani zostajemy do poznańskiego biura firmy. Podejżewam, że jakość usług niestety się znacznie pogorszy. Ciekawi mnie, czy RDI niebawem stanie się częścią sieci kablowej INEA. |
|
|
21.05.2015 | 9:00:34
Post
#3
|
|
Początkujący Grupa: Użytkownicy Postów: 3 Dołączył: 29.10.2014 Skąd: Oleśnica Użytkownik nr: 16 739 Imię: Kamil |
CHYBA dołączą do INEA, która dość mocno się rozwija
|
|
|
27.05.2015 | 22:39:23
Post
#4
|
|
Początkujący Grupa: Użytkownicy Postów: 1 Dołączył: 27.05.2015 Użytkownik nr: 16 775 Imię: Adam |
Mam podobny problem. Dzwonie regularnie i nic.
Rowniez napotkalem sie na brak kompetencji. Nie moge doprosic sie rozwiazania problemu i podobnie RDI nie moze ustalic przyczyny wadliwego dzialania. Tak juz od stycznia. W marcu cos naprawili ale znow nie dziala. |
|
|
27.05.2015 | 23:17:15
Post
#5
|
|
Zaawansowany Grupa: Użytkownicy Postów: 318 Dołączył: 25.10.2004 Skąd: Oleśnica Użytkownik nr: 230 |
Myślę, że w takim przypadku trzeba kontaktować się z żecznikiem ds. konsumentów i wnioskować o rozwiązanie umowy z winy operatora.
Z tego co czytam i wiem, z internetem radiowym w RDI dzieje się źle. Znajomi w Dąbrowie też wiecznie nażekają, że strasznie muli. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 23.05.2024 - 15:55 |